Garantie en klachten

Bij Kitchen Royal geloven we in het bieden van de best mogelijke service aan onze klanten om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen en dat onze producten van hoge kwaliteit zijn.

Hieronder vindt u ons garantie en klachten beleid:

  • Garantieperiode We bieden een garantieperiode van 2 jaar na de aankoopdatum. Als uw product binnen deze periode defect raakt als gevolg van fabricagefouten, zullen we het gratis repareren of vervangen.

  • Garantievoorwaarden Ons garantiebeleid dekt alleen fabricagefouten en geen schade als gevolg van verkeerd gebruik, normale slijtage of onjuiste opslag. Om aanspraak te maken op onze garantie, moet u het defecte product binnen de garantieperiode naar ons terugsturen met een bewijs van aankoop.

  • Garantieclaims Om een garantieclaim in te dienen, moet u contact met ons opnemen via e-mail of telefoon. We zullen u vervolgens instructies geven over hoe u het product naar ons kunt retourneren. Zodra we het defecte product hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we het repareren of vervangen.

  • Kosten We zullen de kosten van de reparatie of vervanging dekken, exclusief verzendkosten. Als het product niet kan worden gerepareerd of vervangen, zullen we het aankoopbedrag terugbetalen.

Bij Kitchen Royal staan we achter onze producten en zijn we toegewijd aan het bieden van uitstekende service aan onze klanten. Als u vragen heeft over ons garantiebeleid of als u een garantieclaim wilt indienen, neem dan gerust contact met ons op.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kitchenroyal.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heb je vragen?

Stuur ons een bericht en wij zullen zo snel mogelijk bij je terugkomen

 
De waardering van kitchenroyal.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.0/10 gebaseerd op 96 reviews.