Garantie

Bij Kitchen Royal geloven we in het bieden van de best mogelijke service aan onze klanten om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen en dat onze producten van hoge kwaliteit zijn.

Hieronder vindt u ons garantiebeleid:

  1. Garantieperiode We bieden een garantieperiode van 2 jaar na de aankoopdatum. Als uw product binnen deze periode defect raakt als gevolg van fabricagefouten, zullen we het gratis repareren of vervangen.

  2. Garantievoorwaarden Ons garantiebeleid dekt alleen fabricagefouten en geen schade als gevolg van verkeerd gebruik, normale slijtage of onjuiste opslag. Om aanspraak te maken op onze garantie, moet u het defecte product binnen de garantieperiode naar ons terugsturen met een bewijs van aankoop.

  3. Garantieclaims Om een garantieclaim in te dienen, moet u contact met ons opnemen via e-mail of telefoon. We zullen u vervolgens instructies geven over hoe u het product naar ons kunt retourneren. Zodra we het defecte product hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we het repareren of vervangen.

  4. Kosten We zullen de kosten van de reparatie of vervanging dekken, inclusief verzendkosten. Als het product niet kan worden gerepareerd of vervangen, zullen we het aankoopbedrag terugbetalen.

Bij Kitchen Royal staan we achter onze producten en zijn we toegewijd aan het bieden van uitstekende service aan onze klanten. Als u vragen heeft over ons garantiebeleid of als u een garantieclaim wilt indienen, neem dan gerust contact met ons op.

Heb je vragen?

Stuur ons een bericht en wij zullen zo snel mogelijk bij je terugkomen

 
nl_NLNL